Robin Stjernberg

Så groteskt jävla duktig. Massa kärlek till honom.
hade verkligen kunnat skriva en roman om vad jag tycker om honom, amanda och hela idolfinalen.
men det orkar vi inte med ^^
nu i efterhand önskar man dock att man ringt liiiite mindre ändå.. pappa kommer bokstavligt talat döda mig när han får hem räkningarna.. får nästan lite dåligt samvete MEEEN, kunde inte låta bli..
förlåt pappa, ska aldrig hända igen! :'$ ♥

och förresten så fick jag en av skolans finaste hästar som ja, praktiskt taget alla vill ha, känns bra eller vad?
mja, speciellt när alla säger att det bara är de ryttarna som lärarna anser vara bäst som får rida honom.
oooh, trots att jag inte tror det är så så känns det ju himla bra! :')
Power Line

och förresten du.. du är en jävla bitterfitta ska du veta.


&' kan inte lägga upp bilder, blogg.se är bajs!
meeen, nu ska jag göra något kul, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0