Skenet bedrar

ja jisses vad jag ändrat uppfattning om dig. trodde du var genom snäll och gullig.
det kan jag ju inte direkt påstå att du är nu iaf.
nej i själva verket så är du jävligt ytlig och elak, vilket äcklar mig.
det är fan inte okej att gå på andra folk ytligt, det strider helt mot vad jag anses vara attraktivt.
så med andra ord äcklar du mig med ditt beteende (Y)

Nu ska jag upp till norrgården och rida cissis hästar.. japps, det blev så iaf.. men får hoppa dom lite idag och det är ju skit roligt. kan ju inte hoppa mina egna.
sen blir det mys hemma hos lina ikväll.

nu måste jag skynda, BYYYE


Idol 2011 - Robin Stjernberg

ja eftersom jag inte kan ladda upp bilder får man ju liksom kompromissa ^^

http://www.tv4play.se/noje/idol?title=robin_stjernberg_-_halo_tittarnas_val&videoid=2111523

http://www.tv4play.se/noje/idol?title=robin_stjernberg_-_californa_king_bed&videoid=2077594


http://www.tv4play.se/noje/idol?title=robin_stjernberg_-_who_you_are&videoid=2091380

http://www.tv4play.se/noje/idol?title=robin_stjernberg_-_you_raise_me_up&videoid=2100071

http://www.tv4play.se/noje/idol?title=robin_stjernberg_-_when_a_man_loves_a_woman&videoid=2087940

de låtar jag tyckte han gjorde absolut bäst. When a man loves a woman är nog min absoluta favorit. helt underbart att lyssna till hans toner. aaaaah, love love love! börjar typ gråta
Robin Stjernberg - föddes till en stjärna och kommer dö som en legend


Robin Stjernberg

Så groteskt jävla duktig. Massa kärlek till honom.
hade verkligen kunnat skriva en roman om vad jag tycker om honom, amanda och hela idolfinalen.
men det orkar vi inte med ^^
nu i efterhand önskar man dock att man ringt liiiite mindre ändå.. pappa kommer bokstavligt talat döda mig när han får hem räkningarna.. får nästan lite dåligt samvete MEEEN, kunde inte låta bli..
förlåt pappa, ska aldrig hända igen! :'$ ♥

och förresten så fick jag en av skolans finaste hästar som ja, praktiskt taget alla vill ha, känns bra eller vad?
mja, speciellt när alla säger att det bara är de ryttarna som lärarna anser vara bäst som får rida honom.
oooh, trots att jag inte tror det är så så känns det ju himla bra! :')
Power Line

och förresten du.. du är en jävla bitterfitta ska du veta.


&' kan inte lägga upp bilder, blogg.se är bajs!
meeen, nu ska jag göra något kul, ciao!


(N)

okej förra inlägget blev jääääätte suddigt och luddigt. men min dator sammarbetar inte. kan nämligen inte se vad jag skriver. så alla stavfel och cp meningar kunde jag inte rätta till. FÖR, såg inte vad jag skrev ^^
så ah.. allt som är fel.. sorry, hoppas det går att lista ut vad det ska stå och vad jag menar.

onödigt inlägg, men gud. skulle kunna tro det är en 7 åring som skrivit xD

nu ska jag göra annat för att komma på bättre tankar.
ciaaaao


när man känner sig minst av allt och alla.

känner mig så fruktansvärt lurad och utnyttjad. faktiskt. tyck att det är en liten strunt sak, det är det kanske också? men att få uppleva det var något helt annat. att få så mycket beröm, att få känna sig bra för en gångs skull, att få smaka på ord man aldrignågonsin fått förr, att bygga förtroede för andra, att lita på ord, att ta åt sig och bytta självförtroende. för att sedan förlora allt. att få känna på hur det känns när någon tar allt ifrån en.
det.. det gör så jävla ont.
jag trodde till och med att jag var speciell efter alla ord och allt beröm. men i efterhand inser jag att det var ren jävla bull shit för att jag skulle nappa. för att jag skulle känna mig hedrad på något sätt. för att jag skulle känna mig speciell som fick äran att hjälpa.
som sagt, alla ord ni gav mig, att ni fick mig att för en gångs skull känna mig nödvändig. jag kände mig till och med lite viktig. ja.. jag skulle nog inte kunna skriva tillräckligt för att få ner känslan på papper. så lycklig och självsäker fick ni mig att känna mig.

de orden ni använde er av, det är ord man enligt mig ord man verkligen inte säger om man inte menar det. sen verkade det som att ni inte tyckte detsamma.
du råkade nämligen kläcka ur dig samma jävla ord till en av mina absolut närmsta vänner, som faktiskt kände exakt likadant som jag gjort nu i månader. verkligen lyckat!
allt förtroende jag byggt upp för er, för DIG! krossades på mindre än en sekund. det verkligen dog ut helt. jag trodde du menade vad du sa och även att du skulle hålla det.
vem vet, det gör du kanske också? men att få veta att du sagt precis samma sak till en annan person som du sagt till mig. får mig bara att vlija spy. vilken stil alltså!
gör man så? är det rätt?
jag är verkligen sjuk besviken och väldigt ledsen. känner mig som ett enkelt val att ytmyttja när man behöver det. jag ställer inga krav eller någonting. jag gör det jag gör av ren glädje och för att jag vill bli omtyckt. jag gör det för att jag trodde ni behövde mig.
nu ser jag bara att det vart tomma ord. ingen betydelse alls.
jag är trött på att vara ett andrahandsval. det räcker fan nu. jag tönker inte ställupp mer och inte heller hjälpa till om det ändå finns andra som är exakt lika duktiga, snälla, gulliga och så "fantastiska" som jag är..
då kan ni utnyttja någon av dom istället.

...
nu har jag klagat och skrivit av mig.. men fan alltså, ibland blir man bara så jävla trött på manipulerande folk i ens omgivning. jag vill inte känna mig utnyttjad längre. jag vill att folk ser till att ha mig i sin omgivning för att dem vill. inte för att dem behöver mig och utnyttjar att jag ställer upp.
usch.. orkar inte längre.
ibland är det en nackdel att vara snäll... -.-'


- never say never!

jag tänker inte ge upp. jag vill verkligen detta otroligt mycket.
jag har till och med ett mål, jag börjar nu och 2012 ska det uppfyllas, vare sig jag kommer gråta eller vara arg.
jag SKA!


- 8
heja heja!
:D♥


.

känner för att gömma mig under en sten.
hatar hur jag beter mig nu för tiden. fruktansvärt pinsamt och patetiskt
och det värsta är väl ändå att jag inte kan göra så mycket åt saken?
guess this is me..
blöööööö... hoppas på att helgen blir som jag vill. skulle göra saken såå mycket bättre.

nu ska jag glo jersey shore
peace


I was a little bit... blown away

nu suger det verkligen riktigt hårt att jag inte kan få in videos i bloggen.
men, länken får duga.
detta är verkligen ett MÅSTE!!

Abraham Mateo & Caroline Costa

http://www.youtube.com/watch?v=ZcUatU3zJrw&feature=relmfu

man slutar aldrig att fascineras

finns många fler länkar att kolla på, vilka jävla röster!
abraham sjunger även låten solo - helt outstanding
I'm in love!!!
hade gett vad som helst för en röst värd att lyssna på.


RSS 2.0