One in a million



jag sa att vi aldrig skulle hitta någon som honom igen
och jag tror aldrig jag haft mer rätt i hela mitt liv...

- appendix



åååh, hatar att det blev som det blev! :'(


slänger in ett onödigt inlägg!



okej ett litet inlägg nudå,
hade bara tänkt upplysa folket att jag jobbar röven av mig på praktiken
det gillar vi!
vad vi inte gillar är att jag lever ett glassliv om man bortser från de "få" timmar jag är hos cissi..
jag är värdelös på att hålla vad jag lovar/planerar och gör gärna tvärt emot vad jag bestämt mig för.
känns bra? -.-
iaf.. jag ska bara ha någon som sparkar igång mig och inte låter mig övertalas så himla lätt,
tror det är det som är problemet - jag är svag!
jag säger för tiotusende gången att...
JAG SKA FUCKING KLARA MITT MÅL!!!!!
jag VILL, jag KAN, jag SKA!


i vilket fall som helst
jag saknar appendix och hoppas fortfarande på att han en dag blir min,
jag har VÄÄÄÄRLDENS skolångest! :(
jag tror jag har en crush, men det säger jag inte till någon ^^
jag älskar och saknar min ponny oooch ... 
jag ska ska pierca min snarast!

tror det var allt såååå, godnatt alla! :)


- come back to me!




appendix ♥


RSS 2.0