Inväntar stallet!



Åka till ponnyplutten om ca en halvtimme. får se hur hennes ben är idag efter att ha travat på hårt underlag igår. tror inte det är några problem då det är så kallt plus att hon är lindad. aja, återstår att se.



mindre bra bild i know


I ♥ U


Matilda Larsson ♥



om det gick att beskriva dig med ord
hur fruktansvärt mycket du betyder för mig
du är och kommer alltid att vara en utav mina närmsta
- jag älskar dig!


My Wish



I hope that the days come easy and the moments pass slow
and each road leads you where you want to go
and if you're faced with a choice and you have to choose
I hope you choose the one that means the most to you
and if one door opens to another door closed
I hope you keep on walkin' till you find the window
if it's cold outside
show the world the warmth of your smile
but more than anything
more than anything

my wish, for you
is that this life becomes all that you want it to
your dreams stay big and your worries stay small
you never need to carry more than you can hold
and while you're out there getting where you're getting to
I hope you know somebody loves you
and wants the same things too
- Yeah this, is my wish


- dazed & confused





det är inte lätt när det är svårt...


- If this was a movie



jag önskar jag inte visste hur denna filmen kommer sluta...


- behind blue eyes




Bortglömd blogg?

ja som sagt, jag är knappt en hobby-bloggare så lite som jag uppdaterar.
men gud va tråkigt det är vissa perioder. vet egentligen inte varför jag skriver nu ens?
tror jag ville skriva att jag red en mega fin häst i skolan idag, 5 årig dam mer attityd. sparka, bocka och brallade, var ganska nära att flyga av 2 gånger av alla gånger hon dampade.
men när hon väl slutade gick hon helt fantastiskt.
fina fina Misa!

annars då? väntat på att nacken ska bli bra en vecka, innan dess väntade jag på att matilda skulle bli frisk och nu väntar vi på att hennes fot ska läka och jag ska sluta må skit pga min mens.
det vi väntar på är att vi ska bli friska så att vi kan börja träna tillsammans, just det.
nu är det inte längre massa ursäkter här inte, nu SKA vi ta tag i oss själva och i vår hälsa.
har börjar med maten hemma, gick åt helvete första veckan men nu börjar det ta sig. himla bra!
mitt nyårslöfte ska för en gångs skull uppfyllas. så det så!



nu ska jag snart dra mig till sängen och läsa min engelska bok. imorgon väntar den andra av veckans tråkigaste dagar, två timmars svenska från halv nio på morgonen till halv 11, sen har jag rast/lunch/håla i två timmar och sen ridteori i drygt en timme. sug! och på torsdag har jag en timmes ridning från 11-12, lönt?
känns som att vår skola är sämst på att lägga upp bra scheman.
never mind, nu ska jag sova, snart.

ciao


RSS 2.0