Falskhet på högsta nivå





tanken på dig gör mig illamående
det räcker med en enda bild för att äckla mig
ditt namn får mig att kvälja
du får mig att hata

jag är så jävla glad att våran tid tillsammans är över
du är inget mer än en smutsfläck i världen
du har bevisat vilken låg högnivå du har
vilket patetiskt, smutsigt, äckligt jävla kräk du är

det som stör mig mest av allt
är att du fortfarande irriterar mig så groteskt mycket
allt som har med dig att göra
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta



Det där lilla extra...



jag hoppas så himla mycket på ett mirakel nu.
jag vet att det inte är omöjligt, än så länge...
åååh jag hoppas verkligen att sista lilla "måstet" inte kommer att bli avgörandet.
låt nu detta gå vägen!
a


- Min älskade vän





and the tears come streaming down my face
when you lose something you can't replace
when you love someone but it goes to waste
could it be worse?




- det finns bara ett begränsat antal morgondagar

tårarna sprutar
att inte ens ha hunnit fylla 16 år när ens mamma tas ifrån en..
varför existerar det ens?
verkligheten är så jävla vidrig och grotesk ibland..
många tankar och mycket kärlek till er
- Vila i frid! ♥


School or Hell?



det vrider och vänder sig i hela magen på mig och jag vill verkligen bara börja böla.  när jag bestämt mig för att inte göra något, så vill jag verkligen inte göra det heller. vet inte varför eller hur det blivit så, men..
that's the way it is.
känns som att det kan bli en dålig vana eller något, och hur jag ska bli av med det... det är frågan det. kanske bara handlar om motivation och vilja, och när man som jag saknar både och tar det verkligen emot.
skolka?
nej... något jag verkligen VERKLIGEN inte vill göra, inget jag ska göra heller. blir den en vana så är det ju bara goodbyyyye to my life and future. så nej.. ingen bra lösning.
tror inte det finns någon lösning egentligen, bara att bita ihop och göra det som ska göras?
mjo i guess...
himla gnällig jag kan vara ibland, och det hjälper ju inte heller att jag sitter här och klagar?
nä, dags att ta tag i saker och ting. lite mer fakta och sen lära sig skiten också.
imorgon är det troligtvis skolans tråkigaste dag.
två engelska lektioner, ingen ridning och sen HLR...
roooligt suuucks!



- Cause you've got that one thing'



jag målade upp en dröm, som efter en stund blev en fet jävla lögn
känner mig bara så sjuk pinsam och patetisk, vilket jag antar att jag är också..
har alltid varit?
är nu?
kommer alltid att vara?
- jag antar det...


RSS 2.0