Påsklov!



Jag saknar denna underbart fantastiska individ så fruktansvärt mycket.
jag väntade i 3 veckor på att få träffa honom
2 dagar innan det var dags, försvinner han ifrån mig.
Älskade Appendix!



sötaste alex med världens finaste häst
http://xelaaa.blogg.se/


annars då?
PÅSKLOV! - underbart!
18 år och myndig - sjuuukt! :s
bror har spytt som en kalv i 2 hela dagar - usch!
inväntar viktiga mail - spännande!
med andra ord så rullar livet på ganska normalt, jag längtar som en idiot efter körkort och jobb?
konstigt för att vara mig xD
Dessutom MÅÅÅSTE jag plugga under lovet och sista praktikveckorna, shiiit va jag har mycket att göra!

Nu ska jag dricka ett stort glas vatten och hoppas på att illamåendet försvinner!

Ciaao! :)


Nyttigt VS Onyttigt



eftersom jag inte kunde låta bli att synda idag *SUCK* så avslutas dagen med "smal-mat"
 2.5 dl A-fil
½ banan
1½dl frysta blandbär
*mixer*
SMOOTHIE!
skulle dock blivit 2dl fil, trodde inte det skulle komma så mycket när jag hällde ut x)
och A-fil som jag egentligen bara tycker smakar sur mjölk eller något sånt var sjukt gott tillsammans med alla bär, bananen gav en sötare smak medans blåbären, björnbären och hallonen gav en grundsmak.
AAAH, blir till att göra smoothie oftare, guuud så gott!
dessutom fan så mycket godare än glassen jag åt innan idag
ska ha det i baktanken hädanefter.
dessutom slipper man ångesten om man skippar alla onyttigheter - såklart!



liksom hallåja! :'O ♥


- dreaming, I was only dreaming...



if you love something, let it go.
if it comes back to you, it's yours forever.
if it doesen't
it was never ment to be...


myskväll med min bab'e
tack för att du finns, älskar dig!



Hästen med stort H - Appendix ♥



Underbara, fina, älskade Appendix
förlåt för att jag inte sa något tidigare...
:'( ♥



bild på stjärnan och alex! - http://xelaaa.blogg.se/


and now it's to late...



jag kan ju inget annat än att bara skylla mig själv
tror jag...
varför sa jag inget när jag faktiskt visste vad jag ville?
jag hade mardrömmen i baktanken hela veckorna och ändå sa jag inget
jag ville vänta och säga det personligen,
för att visa lite extra hur grymt glad och tacksam jag är. var
men, nu har jag lärt mig av det,
det går inte att vänta, man måste tala ut direkt när man tagit ett beslut.
fan
det var verkligen inte såhär jag ville det skulle bli!
jag ångrar så grymt mycket att vi inte sa vad vi beslutade oss för
nu är du liksom borta...
världens världens världens absolut finaste häst
appendix ♥



bild på alex och appendix


It was only just a dream...



som ett hårt slag i magen om inget annat...
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!
:'(


Deltar i en bloggtävling!





dödens snyggt om man får säga det själv!


RSS 2.0